diumenge, 28 de setembre del 2014

QUINS EMBARBUSSAMENTS CONEIXES???

Hola a tots i a totes!

Com vam parlar en classe, ací queden publicats els embarbussaments que m'heu enviat:

IÑAKI CARDONA:


  • A mí si que re m'hi fa que faça sol.
  • A rubí cotó collir, a rubó collir cotò.
  • Duc com puc un rac a un duc rus mut.
  • Setze jutges d'un jutjat mengen fetge d'un penjat. Si el penjat es despenja, els setze jutges del jutjat no podran menjar mes fetge del penjat.
  • En piu que manobra fou, fent un pou va perdre un peu, el seu amic pau diguè, Pal en Piu té un peu al pou.
KIKO:
  • Un plat blanc pla, ple de pebre negre està.
  • Cards verds taquen, cards secs piquen.
INÉS:

  • TINC FAM FRED SON I SEDSI MENGE, EM TAPE, DORC I BEC, NO TINDRÉ NI FAM NI FRED NI SON NI SED.
ALEX: 

  • Quan m'ajupia codonys collia. Quan m'aeixecava codonys agafava. De genollons collia. De genollons collia codonys.
  • Barcelona sona si la bossa sona. Però tant si sona o no sona, Barcelona és bona.

JAVI:
  • Un filet finet de fum que s’enfila.Un filet fient de fum que s’enfila cal amunt .
  • Un rus que és ros, té un ris i està al ras sense fer res.

IÑAKI S.:
  • Diu qui, diu jo, diu si, diu tu, diu qui, diu jo, diu no, diu Ahhhhhhh!!!!!

AROA:
  • Duc pa sec al sac, m´assec on soc, i el suque amb suc.
  • M´han dit que he dit un dit que tal dit no he dit jo, perquè el dit que jo he dit està molt més ben dit que m'han dit que jo havia dit.

ISABEL:
  • Plou poc, però per al poc que plou, plou prou.

  • Un pinxo li diu a un panxo:
-Vols que et punxe amb un punxó?
 I el panxo li diu al punxo:
-Punxa'm però a la panxa no.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada