diumenge, 20 de març de 2016

ENTRENAMENT PER ALS DIES DE SETMANA SANTA... Que el ritme no pare :-P

HOLA TAUFITERS I TAUFITERES!!!

Com que no ens veurem esta setmana santa, vos suggerisc un parell de reptes made in AL KAVADLO perquè no deixeu d'entrenar i progressar.

El primer d'ells és l'anomenat "The 10 Minute Bodyweight Squat Challenge" (o el que és el mateix, "El repte dels 10 minuts de Squats").

I de què va? Molt "senzill"... 

1. Comença col·locant-te en la posició adequada per realitzar els squats o siga:
- Peus separats la distància dels muscles.
- Puntes dels peus girats lleugerament cap a fora o paral·lels, com més còmode et trobes.

2. Prepara el cronòmetre per a comptabilitzar 10 minuts.

3. OBJECTIU: Realitzar de la manera més lenta i controlada possible els squats, utilitzant un rang de moviment complet (almenys "trencant el paral·lel", açò és fent que en baixar el cul passe la línia dels genolls).

Intenta realitzar cada repetició en com a mínim, 3 segons. Podràs fer tots els descansos que necessites, això sí, has d'assegurar-te que les plantes dels peus estiguen ben apegades al terra al llarg dels 10 minuts, és a dir, mentre descanses no pots desplaçar-te...

Després d'uns 30-60 segons, les teues cames començaran a notar una sensació de cremor intensa. Continua! Este entrenament és també un repte mental. Descansa sols quan vertaderament ho necessites i fins i tot en eixe moment, intenta descansar com a màxim 10 segons. A mesura que vages avançant, la quantitat així com la durada dels descansos que necessites, aniran augmentant. És normal...

La primera volta que ho intentes, treballa per aconseguir realitzar 100 squats. Això seria un promedi de 10 per minut. Si segueixes la regla dels 3 segons/repetició que he comentat adés, serán 30" de treball i 30" de descans en un minut. No està malament, veritat?





I si va bé, per què no fer el mateix repte amb flexions en lloc de amb squats?