dilluns, 9 de juny del 2014

CONTEM I REPRESENTEM HISTÒRIES DE POR

Hola xiquets i xiquetes,

Com comentàvem aquest matí a classe, vaig a explicar-vos amb aquesta entrada el que heu de tindre en compte a l'hora d'elaborar el projecte "HISTÒRIES DE POR".

De què va aquest projecte? Molt senzill: crearem una història de por per a després representar-la amb un teatre d'ombres.

En la primera sessió vam contar la llegenda de la dona del llavador de Cocentaina (recordeu, no? classe a fosques, ciri, tots asseguts a terra...) Amb aquesta història véiem un exemple d'una narració/llegenda de por que ara haureu d'inventar.

En la vostra narració hauran d'aparéixer els següents continguts de la unitat 15:

CONNECTORS TEMPORALS: primerament, en primer lloc, a continuació, tot seguit, en eixos moments, per acabar, de sobte, finalment...

ELS DOS PUNTS:
- Abans d'una enumeració
- Abans de la intervenció d'un dels personatges on citem TEXTUALMENT el que aquest/a diu.

EL CONTE POPULAR
- Estructura senzilla (INICI / NUC / DESENLLAÇ).
- Pocs personatges i poques descripcions.

La pròxima sessió anem a dedicar-la a posar en comú les diferents històries de por que haureu creat i bé, a triar-ne'n una d'elles o bé, barrejant elements de les atres històries, crear-ne entre tots una de nova.

Una vegada tenim la història començarem a crear els personatges per a la nostra representació d'ombres. Ací teniu uns exemples de com elaborar les diferents figures per al teatre així com de diferents representacions, per vore si vos inspiren...





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada